neděle 7. července 2013

Finally!!


Zdravím slečny!
Konečně jsem se sem dostala, měla jsem toho až po hlavu, takže se moc omlouvám, že jsem tu tak dlouho nebyla.
Začnu asi od začátku- maturitu jsem zvládla v pohodě, dokonce jsem se během zkoušení nasmála, na VŠ jsem se dostala a jdu teda studovat úplně jiný obor, než mám z něj maturitu- ze železnice jdu na chemii a analýzu potravin, snad budu mít štěstí a půjde mi to.
Už měsíc hledám pořádnou práci a nějak se mi nedaří se ji najít, do Mc Donald's se mi už nechce, chci dělat něco pořádného.. Bohužel zatím mám nabídky jen do sféry sexuální a to už nechci dělat, teda v pátek jdu asi do kabaretu Darling a uvidím, jak to tam vypadá a jak se tam dají vydělat peníze.
Dále se příští týden chci nechat zkontrolovat lékařkou, zda mohu dělat řidičák a pokud mě shledá vhodnou kandidátkou, jdu na to!! :))
Dnes jsem byla nakupovat koupila jsem si pravou a hrozně kvalitní podložku na Yogu, takže mohu začít cvičit i Yogu. Včera jsem začala cvičit podle jedné slečny na youtube.com a bylo to super!
Dnes si dám podobné cvičení a opět po jejím "zahřátí" si dám 2km běhu, to bude super!
Cvičím večer, je to pro mě pohodlnější a rozhodně mě to více baví!
Budu sem dávat příspěvky trošinku nepravidelně, ale budu je dávat! Začala jsem trošku fotit, takže sem budu dávat i trochu fotky z mého osobního života :)
Tak se mějte zatím krásně a brzy zase, bye!

Žádné komentáře: