úterý 9. dubna 2013

Be fit.

Nějak mě něco nakoplo a jak jsem se včera učila, dnes budu také a už se na to moc těším. Ještě všem vytřu zrak u maturity! :D Nicméně dnešek byl zvláštní, venku ze začátku pod mrakem, později se udělalo lépe. Dnes jsem se po dlouhé době viděla s P. a bylo to fajn, zase jsme se nasmáli a hlavně se škádlili kvůli nadcházející události- PRAŽSKÉ DERBY! On je zastánce Slavie, kdežto já Sparty, takže to je se mnou trochu těžké, ale vždy se to dá nějak přežít. Vždy u toho nadávám a jsem tak sprostá, že bych si sama jednu vlepila! :/
Ale bohužel jsem ještě nastydlá, tak nesmím na stadión, takže budu opět fandit u televize, grr :// Ale užiji si to, prostě to vyhrajeme! :DD :))))
Nicméně jsem nějak narazila na to cvičení squat a nějak mě to chytilo, tak jsem zvědavá, jak mi to dlouho vydrží a jak si to budu užívat. dnes jsem si dala prvních 50, zítra si jich dám 55 a takhle pojedu minimálně měsíc!! :)) Budu hlásit, zda je to vidět- pořádně jsem se změřila a uvidíme.
Dnešní jídlo? Fajnové, sice jsem opět zvracela, ale to mně nevadí..
Snídaně: 70g hrozny (5 kuliček) 202kj
Svačina: nic
Oběd:  45g okurka, 32g mrkev 80kj (zmrzlina  625kj- okamžitě vyzvraceno)
Svačina: 110g grep 189kj
Večeře: Kuřecí maso- vyzvraceno 366kj
Tekutiny: Korunní, ovocné čaje, kafíčko
Pohyb: squats, 100 sedlehů, 10min. běhání do schodů

Takže co teď? Jdu se učit a tady máte jednu krásnou thinspo


Žádné komentáře: