středa 17. dubna 2013

Pohodička..

Ani nevím, kde pořádně začít. Tak snad se chytím na správnou vlnu. Víkend jsem strávila tak nějak proválením, prochozením a cestováním. V neděli jsme jeli do Chomutova, kde si otec skočil Kienovu houpačku z tohoto mostu. Mám dojem, že je 62 metrů nad zemí a bylo to prostě dokonalé!
Měla jsem v plánu jet do Prahy, ale nebyla jsem schopna se donutit, tudíž jsem jela až v pondělí brzy ráno, abych stihla na intr a do školy. Ve škole jsme se fotili a zase budu vypadat jako pablb, nevadí. Je to poslední fotka s těmito kretény a to mě těší. Konečně se s nimi nebudu muset vídat a budu mít klid.
Viděla jsem se s kamarádkou, která je úplně vymytá a chce dělat takového dealera, který každému volá a otravuje po telefonu. Popřála jsem ji štěstí, ale rovnou jsem ji řekla, že ji v tomto nebudu podporovat. Ale následně jsme spolu šly na procházku do parku a viděly jsme 2 veverky! Moc tam ta mrška není vidět, ale je tam! :))
Včera jsem vytáhla ven na zmrzku spolubydlící, aby se viděla s jedním dementem z mé školy, dopadlo to příšerně, pořád na sebe měli kecy, takže se mi nepodařilo je dát dohromady. Nevadí! Najdu někoho jiného, aby se jí ujmul. Nicméně jsem si nedala zmrzku, ale jahodový koktejl a byl moc dobrý. Stejně se těším na malinový sorbet, ten je nejlepší! Bohužel ho ještě nemají..
Dnes se jdu podívat na jeden pokoj a doufám, že se mi tam bude líbit, protože už prostě musím pryč z intru. Mám cca 2 týdny na vystěhování a pořád nemám bydlení a už mě to štve. Takže si prostě najdu bydlení, které mi bude stačit a prostě tam budu bydlet!
Jinak jsem se zase vrhla do maximálního cvičení a už vidím výsledky a to jsem moc ráda. Brzy se zase ozvu.
Teď se jdu učit, následně jedu na chvilku do školy a pak na ČVUT si hrát s vláčky.
Užívejte si tyto krásné dny! ♥

Žádné komentáře: