pátek 12. dubna 2013

Sun..

Protože konečně vylezlo slunce, tak mohu konečně opustit posilovnu a věnovat se pořádně venkovním aktivitám.
Dnes jsem přijela domů, hodila do žaludku trochu rýže a kousek kuřete a šla se sestrou do posilovny, tam jsem běhala na pásu a sledovala, jak tam jeden trenér trénuje slečnu, ale na hubnutí, ale svaly- kulturistika. On je taky tak nějak nabušený:
Ale je suprový. Sestra vždy po jeho příchodu utíkala, ale já? Ani omylem! Dnes mi opět poradil, co mi pomůže, jak vytvarovat svaly, zpevnit a bylo to super! Prostě ho žeru! :D Takže mi ty 2 hodiny cvičení neskutečně zlepšily náladu, sice vyčerpaná, ale příjemně.
Nicméně zítra brzy ráno jdu na procházku s hafanem, pak jedu na brusle, večer grilujeme masíčko a bude fotbal!
Už se moc těším na zítřek, sice mezitím budu dělat věci do školy, ale to mi vadit nebude :)
Nicméně shrnu dnešek:
Jídlo? Nic moc :/
Snídaně: nic
Svačina: banán
Oběd: 75g kuře, 30g rýže
Svačina: nic
Večeře: kaiserka, párek
Pohyb: 90 min. Tělocvik, 120 min. posilka, 30 min. chůze

Ať už je jen teplo a můžu nosit lehčí věci! ♥

Žádné komentáře: