pátek 15. března 2013

Childhood

Dnešek byl zvláštní den.. Ve škole jsme měli tu soutěž v simulátoru a pak jsem jela domů.. Celou cestu jsem stála (hodina a půl) a přemýšlela jsem nad životem. Čeho jsem vlastně dokázala? Ničeho, zatím. Chci si dokázat, že se zvládnu udržet na Vysoké škole (dnes jsem poslala další dvě přihlášky) a vydělat si dostatek peněz, abych se uživila.
Přemýšlela jsem nad svými emocemi, jak se teď cítím, zda mi chybí láska a došla jsem k závěru- ano, chybí. Chybí mi objetí, pusa do vlasů, povídání a trávení času spolu.. Sex do toho teď nebudu zahrnovat, toho mám nedostatek snad pořád, ale vím jedno, chci si ho užít až s láskou, kterou budu opravdu milovat. Netoužím už po nějaké ztřeštěnosti, chci jistotu, teplo domova, vědět, že mě má někdo opravdu rád. Chybí mi tyto chvíle, ale počkám si, až budu mít čas.. Tím je pouze myšleno po maturitě, abychom si nezpůsobovali nějaké nepříjemnosti a měli se rádi.
Vzpomínka na dětství mi vyvolala skupina Blue a Westlife, hned jsem si vzpomínala, jak jsem si je pouštěla na německém kanálu VIVA, blbla u jejich videoklipů a zároveň fantazírovala nad svou budoucností. Musím říct, že jsem měla krásné představy, škoda, že se to nestalo realitou :D :) Ale jsem ještě mladá, ještě se mi toho tolik stane, že se tímto asi nemá cenu ani zabývat.
Mám trochu chmurou náladu, ale asi je to dobře, každý v této pozici toho dokáže víc, než když si užívá života, asi.. Těžko říct, ale asi se tím budu řídit a nejprve se naložím do vany a následně si sednu do postele a budu se učit, aby to dnes za něco stálo. Nemám ani náladu si s někým psát, ani s P., takže to ani nebudu vyhledávat, kdyby chtěl, může se ozvat, ale nevím, spíše dnes neodepíši.. nechci kazit náladu.
Tady je můj jídelníček:
Snídaně: hrstička cornflakes
Svačina: jablko
Oběd: kousek pečených žeber a brambory
Svačina: nějaká ořechová buchtička
Večeře: nic
Tekutiny: 1l vody, 1,5l poděbradky lesní plody, 1l juice, 1l čaje
Pohyb: 1h chůze, 10min. běh do schodů, 100 sklapovaček, posilování nohou a rukou- činky

Ani nevím, jaká thinspo by mě mohla dnes napadnout, proto volím píseň dne:
Mějte se krásky a zase brzy :*

Žádné komentáře: