sobota 16. března 2013

In love?..

Včera jsem si nakonec s P. napsala a to, že si o víkend nenapíšeme, hraje někde basket a já stejně nemám náladu.. Takže pro mě to bude takový klid v duši, jen.. Jak mi napsal "uvidíme se v neděli?" a já mu řekla, že asi ne, tak mě dostala odpověď "bude se mi stýskat, chci tě vidět..". Nejsem na toto chování zvyklá a asi si zatím nechci zvykat. Mám ráda svou svobodu, svůj celibát.. Chci to zvládnout a ne si teď s někým začít, přestože si s ním rozumím a vím, že to mezi námi tak nějak jiskří. Nevím, ale můj názor, jak ho vidím- vyspělý, inteligentní, vtipný a to mi stačí, ale je i bonus v tom, že je prostě sexy, krásný, bílé rovné zuby..♥ Ano, mám úchylku na bílé zuby :D :)) Ale ne, pořád si říkám.. VRAŤ SE ZPÁTKY NA ZEM A MYSLI!! A vzdávám se raději pocitu štěstí, než abych byla konečně šťastná- kvůli škole, budoucnosti.
Jelikož jsem neměla celý den ani chvilku pořádně volno, neučila jsem se a to jsem to měla v plánu, achjo. Proto dnes budu pracovat trochu v noci a zítra celé dopoledne, abych to vytiskla a mohla mít vše v pořádku :)
Dobře, jsem úplně mrtvá, tak si moc nefandím, ale vím jedno- příští týden rozhodně se tolik necpu, vše vážím poctivě a každé ráno si dám psyllium, aby mi začala fungovat střeva, jak mají. Potřebuji si zase dát řád, více cvičení, více radosti a více učení.
Jen to nebudu mít tak volné, jako jsem to měla doteď, tudíž neslibuji, že tu budu denně, uvidím, jak vše budu stíhat :)
Za dnešní jídlo bych se nemusela stydět, ale nějak si to pořádně nepamatuji. Musím začít jíst nějak inteligentně, abych si to zapamatovala..
Jdu si zacvičit ještě, abych mohla být na sebe opravdu pyšná.

A tady je dnešní thinspo- Mary Sher




Žádné komentáře: