pondělí 11. března 2013

The best!

Pořád si stěžuji, jak mám hroznou školu, spolužáky.. Ale dnes si říkám? Sakra, smiř se s tím a užívej si s nimi ty poslední chvíle. Tak jsem se s nimi dnes bavila a super! Ani jsem nečekala, že se s nimi dokáži tak bavit. Začala jsem si psát s jedním klukem ze školy, chodí jen na jiný obor. Známe se sice, občas si pokecáme, ale není to jako to dnes :D Prostě umírám smíchy a to celý den, spala jsem přibližně 5 hodin :D Dneska to také tak vidím..:))
Nicméně.. Dnes jsem se dozvěděla, že dostaneme novou spolubydlící, o půl hodiny později se nastěhovala. Vypadá v pohodě, tak snad to bude takové i nadále :))
Sakra, mám hrozně šťastný den, fakt nechápu! Těším se, až se budu zase učit.. dodělala jsem jednu práci na češtinu a poslala to všem spolužákům a jak všichni byli rádi a moc mi děkovali, to udělalo radost, opravdu :))
Sakra a jak si vy užíváte? Máte se teď tak dobře jako já? Vím, že není hezké počasí, ale proto si to musíte zlepšit :)

Dnešní jídlo?
Snídaně: 30g cornflakes, 50ml mléka
Svačina: banán
Oběd: jedno kousnutí bábovky
Svačina: nic
Večeře: intrácká pizza- hnus, müsli tyčinka
Tekutiny: 1l vody, 1l poděbradky, 1l čaje
Pohyb: Chůze cca 2h, běhání do schodů 15min.

Dnešní thinspo je Hannah Kern
Je naprosto dokonalá, snad se mi někdy také povede takhle vypadat, čemuž moc nevěřím :D
No nic, mějte se krásně, užijte si zítřejší den a snad se tu stihnu zítra zastavit! :)


Žádné komentáře: