neděle 10. března 2013

Thinking about..

Po dnešku si říkám- má cenu se někam hlásit na VŠ, když nejsem schopna se ani dokopat k učení k maturitě? Ale ne, učím se.. Jen ne podle mých představ- celý den. Jsem pořád unavená a to chci dělat tolik věcí.
Dopoledne jsem strávila v posilovně, nabila se energií a vzápětí si dala výbornou svíčkovou od sestřičky :D Ano, jsem prostě šikula!
Tak nějak celý den jen ťapkám v hlavě, na jakou vlastně jít VŠ- studuji dopravku a zatím jsem dala přihlášky jen na VŠCHT- Chemii a analýzu potravin a ČZU- Výživa a potraviny. Ještě zítra dám ČVUT- něco s dopravou a pak už nevím. Chci mít jistotu, že se někam dostanu a přitom hlavně zůstat v Praze. Mám to tady ráda, zvykla jsem si.
Nemá někdo nějakou radu ohledně výběru a kvalitě VŠ? Už to mám vše mít vyřešené a ne v tom takhle blouznit..
Jdu se učit němčinu a pak asi i něco dál, aby si tělo zvyklo zase chodit spát kolem půlnoci a ne v 22.. Přece jen- MATURUJI a musím konečně zabrat! :D

Dnešní jídelníček stál zase za prd, ale..
Snídaně: Domácí párečky s domácím slunečnicovým chlebíkem (miluji domácí výrobky, je v tom jistota)
Svačina: nic
Oběd: 3 mini knedlíčky (menší než bramborové), svíčková a brusinky
Svačina: kousek pizzy (čistě těstíčko, rozmačkaná rajčátka a sýr s bazalkou)
Večeře: nic

Pohyb: 40 min.náročné posilování, 40min.  běhání, 100 sklapovaček, 1,5h chození po Pze
Tekutiny: 1l vody, 1l čaje (piji nějak málo..)

Dnešní thinspo? Četla jsem o Georgii May Jagger, tak ji sem dnes dám :))


Žádné komentáře: