neděle 24. března 2013

Something..

Neměla jsem nějak čas sem zaskočit, proto až teď. Je neděle, venku svítí nádherně sluníčko, jen není zrovna moc teplo, už aby bylo!
Během týdne jsem zjistila nějakou náklonnost k P., ale myslím, že to přešlo, oba dva. Celý víkend se neozval, přestože všude byl- twitter, facebook, skype a i číslo má. Je to docela škoda, bylo fajn si s někým i rozumět. No nic, život jde dál a hold si budu opět povídat sama se sebou.
Maturitu z matiky bych zvládla na 4 a to bez učení, což jsem ráda, dala bych to! Uvidím, jak dopadne ta čeština, bude to zajímavé ještě. Učení? Nějak se do toho vrhnu, abych si mohla opět říct "Jsem na sebe pyšná".
Včera jsem si vzpomněla na základní školu, kde jsem měla tu nejúžasnější třídní učitelku, jakou jsem jen mohla mít. Věřila, že něčeho dokážu, chci si to splnit. P. mi to také říkal, připomněl mi to a jsem neskutečně vděčná, jen je škoda, že jsem ho nemohla poznat dříve, přihlásila bych se na svá vysněná práva a dala bych to! Proto se chci pokusit zvládnout udržet rok na jakékoliv VŠ a další rok podat přihlášku na práva! :)) Budu se připravovat, učit a hlavně snad zvládat angličtinu.
Včera jsem byla nakupovat na Mělníku, skočila jsem jen do Takka a sakra, líbily se mi opravdu věci! Musela jsem si koupit kalhoty, tričko a úžasný svetřík. Jen neměly takové nádherné kalhoty v mé velikosti, takže se zkusím podívat ještě v Praze, musím je mít! :D
Musím jít kuchtit, ale večer přidám ještě jeden článek s fotkami :))
Tak večer :*

Žádné komentáře: