pátek 8. března 2013

Great!!

Včera jsem bohužel nestíhala, vše bylo moc hektické.. Ale- mám za sebou maturitní ples. Už se moc těším, až uvidím fotky, opravdu moc!! :)
Jinak, začnu trochu podrobněji.. Na pátou hodinu jsem dorazila na místo určené a vše se začalo připravovat, učit se nástupy, odchody, šerpování a vše kolem. Všechny slečny jsme se už převlékly do šatů a byly jsme opravdu nádherné!! Jen, já jsem měla takový výstřih, že mi koukala prsa a všichni mi na ně koukali a i lidé, kteří by neměli (Jedná se o jednoho spolužáka, který je více jak rok zadaný jednou slečnou ze školy, ale kdykoliv je možnost, je se mnou a to doslova.. Je to ale komplikované, my dva se máme moc rádi, jen spolu nemůžeme být z hlediska takového, že jsme prostě spolu ve třídě..Jeho neustále žárlivé pohledy, když jsem byla v objetí jiného chlapce, na ty opravdu nezapomenu.. Takže když to spatřila jeho přítelkyně, jak se na mne dívá, byl oheň na střeše, ale já se jí vůbec nedivím..)..
Po hodince a půl konečně se to rozjelo "na ostro" a byla to bomba! Hned bych se vrátila a užila si to znova!! Něco tak hezkého jsem opravdu nezažila, prostě tanec s třídním, který neumí tancovat? :D Neskutečně jsme umírali smíchy, tanec s profesory bomba a s rodiči to samé. Celý večer jsem protančila s kamarády, spolužáky a i se spolužáka bratranci (bylo vidět, že jsou jižané, takoví exotičtí..).
Jen.. byla after party a já se jí nezúčastnila, musela jsem jet domů.. Dost mě to mrzí, neboť mě přemlouvali i lidé, u kterých bych to nečekala a opravdu mě to potěšilo.. A to jsem u nich mohla i přespat, damn! :D
Sakra, mohla bych tu napsat nekonečně dlouhý článek o včerejší noci, ale.. Nemůžu být takový blázen, abych vás "nutila" číst takové slohy :))
Nicméně, dnešek jsem tak nějak proválela a projedla, po dlouhé době. Bolí mě z toho žaludek, je mi na zvracení, ale JEDLA JSEM! :D Ani nebudu dnes psát můj jídelníček, byl to hnus..
Ani nějak nestíhám vybrat nějakou krásnou thinspo, takže se pro dnešek moc a moc omlouvám.. Jen sem dám další nádhernou fotku naší krásné Twiggy
Zítra sem napíši zase nějaký článeček, pokud se odtrhnu od učení, bude to velmi náročný den s učením a cvičením. Ale vím, že to dám a večer budu krásně usínat únavou a ne nudou, jako dnes. :))
Takže přeji nádhernou noc a zítra :*



Žádné komentáře: