úterý 12. března 2013

I found it..maybe

Dnešek byl dlouhý, studený, ale.. Nevím, nacházím nějak štěstí. Dnes jsem se moc neučila, ale budu, mám dlouhou noc. Ale píši si s jedním klučinou ze školy a je opravdu úžasné, že takoví muži existují.. Fascinuje mě jeho chování, vztah k něžnému pohlaví. Svou bývalou přítelkyni bezmezně miloval, když se rozešli, myslel stále na ni a neměl sex a nemá ho doteď- rok a půl to trvá. Čeká si na lásku, se kterou si bude rozumět. Přijde mi to hrozně hezké a zrovna to je takový, nevím, hrozně sexy typ! Od prváku jsem tak nějak k němu vzhlížela z dálky a teď si s ním prostě píši a trávím takhle čas :))
Pořád mi jede tahle písnička v hlavě a cítím se po ní úžasně, lehce a přitom ještě nabitá energií! :) Snad mi to vydrží i do noci! A budu se moci učit :))
Zítra sem asi nestihnu skočit, neboť máme na intru celodomovní shromáždění a to je vždy nekonečně dlouhé.
Tak se zatím mějte krásně! :-*
Jídelníček jsem měla dnes v pohodě, šla jsme i do školy pěšky a užívala si to! :)
Paa

Žádné komentáře: