pátek 15. března 2013

Sweet nothing..

Včera mi spadl net na intru, takže jsem neměla možnost toto odeslat, takže tady máte psaní ze včerejšího dne :)
Začnu středečním dnem, takže..
Ráno se mi nechtělo vstát ani z postele, do noci jsem si psala s tím klučinou, budu ho tady označovat jako P., a bylo zase úžasné, dělali jsme si ze sebe srandu, dostal ze mě mou závislost na sexu, proti které se snažím postavit a být v "celibátu", dokud nebudu mít vztah. Celý den si také dělal srandu z toho, že vlastně bydlím na křesťanském internátě a máme tu jeptišky, že jsem taková Matka představená, ve škole mi dělal na čelo křížky, aspoň byla sranda :) Celý den jsem si s ním pak psala, jen mi bohužel nešel internet v mobilu, když jsem byla na Celodomovním shromáždění na intru, kde jsme všechny dívky poslouchaly, co můžeme a nesmíme- od jeptišek. Takže vše jsem mu následně psala, co se tam dělo, že budeme mít Piškotéku a tak, takže hned má v plánu se stavit, ou..:D A odjela včera ještě spolubydlící, takže tu mám zase svůj klid a to jsem moc ráda, chybělo mi to...
Jídlo bylo v pohodě, chodila jsem i pěšky, cvičila jsem, jsem spokojená
Čtvrteční den:
Ráno jsem se probudila, koukla z okna a zase padla do postele, proč je tam tak hnusně?! Chci teplo, chodit ven běhat, užívat si sluníčka, přátel, grilovaček.. Takže do školy na nepovinnou matiku jsem přišla pozdě- asi od 20 minut, ale dorazila jsem! Tam jsem strávila těch 30 minut a měla hodinu volna před divadlem, které jsem strávila v albertu nakupováním vody a cous cousu. Následně jsem se vydala k divadlu a bylo to otřesné! Těšila jsem se, až bude konec a budu moci jít domů, po 2 a půl hodinách jsem se dočkala a dorazila domů, odkud jsem už nevytáhla paty a celý den si psala s P., kdyby nebyl nemocný, šli bychom ven, ale takhle to nejde, což mě štve. Neberu to z ohledu vztahu, na to nemám ani pomyšlení, náladu a ani čas, jen jde o pokec, mít se s kým bavit, jenže to u mě je poslední dobou těžké. Divím se, že na mě má někdo vůbec nervy, já bych je neměla.
Jdu se učit, když nemám to učení na zítřek, aspoň to, jsem ráda- máme ve škole soutěž :)

Jídlo? Ale jo, bylo to hrozné, ale napravila jsem to..
Snídaně: cornflakes s mlékem
Svačina: jablko, slunečnicový rohlík
Oběd: kuřecí maso v těstíčku, hranolky- vyzvraceno
Svačina: pomeranč
Večeře: čínské nudle s kuřecím mase- vyzvraceno
Tekutiny: 1,5l vody, 1,5l čaje, 1,5l poděbradky lesní plody
Pohyb: chůze cca 1h, 10min. běhání do schodů, 100 sklapovaček, posilování nohou

Dnes opět dávám píseň, nějak se teď zaposlouchávám..:)


Žádné komentáře: