pátek 1. března 2013

Tired..

Dnešek? Byl nádherný, dokonalý..Až na pár nedostatků, samozřejmě.
Brzy ráno jsem si vstala, jela k lékaři, nakoupit hromady jídla domů, samozřejmě jsem si nakoupila hromady sladkostí, ale mně vydrží dlouho, takže mě to ani neštve.. Celý den mi chodí krásné SMS přání k narozeninám a dělá mi to neskutečnou radost.
Nicméně, dnes jsem si dala super dárek- posilovnu. Cítím se skvěle, neboť jsem už dlouho takhle necvičila a hned mi to zvedlo náladu, jen jsem neskutečně unavená. Půjdu brzy spát, těším se.
A dnešní jídlo? Škoda komentovat, nicméně..

Snídaně: nic
Svačina: nic
Oběd: kebab-poprvé, co jsem ho ochutnala a můžu říct- FUJ!
Svačina-150g želé
Večeře- nic
Tekutiny: 1,5l korunní grepová, 1l čaj LOYD ananas, 1l čaj Pickwick Fruit kiss, 1,5l vody
Pohyb- 2 hodiny posilovna- 40min.  běh, 80 min. posilování celého těla
            Ještě si dám doma pár sed-lehů, posilování na ruce s činkami

Dnes jsem zahlédla fotku Julie Saner.. Takže dnešní thinspo je jedině ona :))


Žádné komentáře: