neděle 3. března 2013

Friendship

Po dlouhé době jsem viděla kamarádku, nejlepší. Chyběla mi, neskutečně a zase mi otevřela oči a jsem plná elánu! :)) Ta holka je prostě úžasná!
Bavily jsme se a zítra se znovu uvidíme a pak se budu učit, našla jsem v sobě zase to kouzlo, které mi chybělo.. Takže- HURÁ ŠKOLA!!! :))
Zítra si půjdu koupit nějaké radosti, protože mám penízky a potřebuji si udělat radost, po dlouhé době! :)

Dnešní jídelníček:
Snídaně: kousek dortu
Svačina: nic
Oběd: 50g smaženého sýra, 100g bramborové kaše, 30g rajčat, 20g žluté papriky, 30g okurky
Svačina: trocha popcornu- vyzvraceno, žaludek mi to nevzal
Večeře: nic
Tekutiny: 2l ovocného čaje, 1l vody, 1l juice
Pohyb: hodina pobíhání po Praze, ranní a večerní protáhnutí těla- posilování

Dnešní thinspo Mia Omyalieva:



Žádné komentáře: