pondělí 4. března 2013

Sunny day

Konečně vysvitlo sluníčko a bylo trochu tepleji, krása!! :))
Dnešek byl krátký ve škole, takže jsem skočila do obchodního centra a koukala jsem, co bych si mohla koupit, bohužel se mi nic nelíbilo, takže jsem "zbytečně" pobíhala hodinu a půl po obchodech, jsem se mohla v klidu učit a bylo to.
Poté jsem se opět viděla s kamarádkou, takže jsme hodinku a půl chodily po Praze a povídaly si, takže jsem opět spokojená.
Jen mě bolí nožičky z toho neustálého chození, jsem si nějak odvykla tolik chodit, damn! :/ Začnu chodit zase do školy pěšky, není to tak daleko (3km), takže to mi zvedne hned po ránu náladu a probudí :)
Za dnešní jídelníček jsem šťastná, konečně něco, co se mi opravdu líbí!

Snídaně: půl jablka
Svačina: nic
Oběd: 1 jahoda
Svačina: půl jablka
Večeře: 111g jahod

Celkový příjem 140kcal, výdej: 346kcal
Tekutiny: 1,5l Ondrášovka neperlivá, 1,5l Rajec mateřídouška, 1l juice, 1l čaj
Pohyb: 1,5h rychlejší chůze, 1,5 chůze po obchodech, 20 min. běhání do schodů

Dnešní thinspo: Natasha Poly

Snad zítra bude taky tak hezky, jako dnes :) Užijte si krásný večer a zítřejší den :))

2 komentáře:

Lady Margaret řekl(a)...

děkuju za podporu :)) jinak hezky blog..nechces spratelit? :))

Aimee Foppe řekl(a)...

Děkuji :)
Klidně si mě můžeš dát do oblíbených, já si tě časem také přidám :))