pondělí 25. března 2013

Sorry..

Omlouvám se, ale na intru nám včera už nešel net, tak jsem nemohla zaslat sem článek se zmiňovanými fotkami, proto je přidávám dnes..
Aspoň tady máte trochu už i přehled, jak malinko vypadám. Mé krásně nacpané bříško, před focením jsem snědla hromadu zapečených brambor na smetaně! Ale no co, miluji to jídlo, tak si ho nebudu zakazovat :))
U této fotky je větší detail  na věcičky, které sem si koupila. Do toho trička jsem se zamilovala na první pohled, je dokonalé! Ty kalhoty? Takový materiál, aaach! Musela jsem je mít, tak pohodlné kalhoty jsem už dlouho neměla! A svetřík, konečně jednou barvičku jsem zvolila. Všechno stálo pár kaček, mám dojem, že jsem za vše dala dohromady 550Kč (ano, slevy jsou mocné..) by Takko fashion.
A ano, vím, že nemám pěknou postavu, dokonalou jako vy, krásné slečny, ale co. Cvičím, nepřejídám se, chodím pořád pěšky a jsem na sebe pyšná. Denně dávám kolem 500 sklapovaček a kickbox na protažení těla. Cítím se skvěle! :))
Zítra jdu ale opět k psycholožce, jsem zvědavá, co na mě zase bude mít.. A předtím skočím k psychiatričce, aby mi napsala další  prášky, ať jsem stále takhle v pohodě.
Jinak komunikace s P.? Nulová, nevadí. Ani jsem ho nepotkala ve škole a to jsem byla u něho ve třídě a povídala si s kluky. Uvidím, třeba něco časem. Je možné, že se dozvěděl něco o mé minulosti a dal zpátečku, jako většina chlapců, což se ani nedivím. Achjo, slečny! Chci už normální vtah, kde se na mě buď nedozví minulost či mě vezme takovou, jaká jsem a ne, jaká jsem byla! :/
Jdu se učit, jediná volba, jak se vyhnout depresím.

Žádné komentáře: