úterý 19. března 2013

Yep..!

Takže dnešek jsem přežila!
1) Zvládla jsem se vyhnout maturitního zkoušení
2) Psali jsme z němčiny a dala jsem to, sice nejsem spokojená, ale co, to přežiji
3) Psali jsme test z takového debilního předmětu, který jsem roky zvládala za 1 bez problémů, bohužel s výměnou učitele se to zvrtlo a vycházela mi 4, uff, test jsem napsala na 1, takže aspoň za 3, to vytáhnu!
4)To bude trochu delší, ale co. Prostě mi ráno přišla sms z neznámého čísla, podepsaná Dan (tak se jmenuje jeden kluk ze školy, takový slizoun..) a zda s ním půjdu ven, okamžitě jsem zareagovala negativní odpovědí, protože nikdy bych s ním nikam nešla, ani za milion! No, tak jsem ho prostě odkopávala, jak jen to šlo. O velkou přestávku jsem musela jít za ředitelem ohledně Posledního zvonění a čekali před ředitelnou i ostatní maturanti, abychom tam nelezli postupně. No a kdo tam byl? Ano, P. Hned začal do mě "Tak co Dan? Píšete si, jo?" No já to nevydržela, trošku jsem to něj ďuchla mobilem, protože mě to opravdu znechutilo :D No a prostě z něj nakonec vylezlo, že můžu být v klidu, že to byl on. A číslo vzal kde? Dostal ho z jeho spolužačky, chudinka se mi celý den omlouvala.. Stejně mě naštval, neboť má jiného operátora a zase budu mít účet za mobil, že se mi bude chtít brečet :// Nicméně jsme si celý den psali a bylo to hrozně fajn, úžasný, jen.. Prostě mě nebaví  pořád si psát, raději jsem venku (ano, vím, že dnes nebylo zrovna nějak hezky, ale i tak, chodit se v tom dalo, než začalo pršet..) a prostě si to užívám. Přes nějaké psaní se lidé nepoznají, dokáže si hodně lidí vymýšlet bůhví co a to já nechci. Takže prostě obětuje nějakých 20 minut, jinak dostane asi ránu! :D
5) Když jsme byli u ředitele, tak tam byl ještě jeden kluk, s kterým si píši. Pořád se na mě díval a mě to znervózňovalo. Je v pohodě, jenže miluje železnici a to bych nikdy nepřekousla a vlastně ani to, že je přibližně stejně vysoký (spíše malý) jako já. Takže jsem se pořád snažila schovat, aby mě tolik nesledoval, nepomohlo to, bohužel..

Zítra jdu na gastroskopii a docela se bojím, neboť mi bylo řečeno, že mi neumrtví ani krk, takže se asi zblázním. No uvidím, snad to nějak přežiji :)

Dnešní jídlo? Moc toho nebylo..
Snídaně: nic
Svačina: nic
Oběd: nic
Svačina: banán
Večeře: vepřový plátek
Tekutiny? Moc ne kvůli zítřku
Pohyb? Jen chůze a sklapovačky

Sakra, jdu spát! Na dnešek jsem nespala a jsem mrtvá! Takže se nádherně vyspinkejte a užijte si den! :))

Žádné komentáře: