úterý 5. března 2013

School

Škola- místo, kde to je poslední dobou tak na palici, že bych nejraději už utekla. Ale ne, jsem silná a vydržím tam do poslední chvíle, už jen 3 měsíce a jdu jinam, hurá! Ale dnes jsme konečně dohodli dárek pro třídního, fotografa a kytku, jen do zítra vybrat peníze.. Tak snad se to všechno zvládne.
Jinak den byl opravdu nádherný, zase krásně svítilo Slunce a měla jsem v sobě hromadu energie. Doufám, že jsem ji alespoň z části využila dobře- samozřejmě školou :D (pomáhala jsem spolubydlící s matikou a angličtinou, tak snad jsem ji alespoň trochu pomohla, mám za sebe dobrý pocit)..
Zítra konečně jedu domů kvůli tomu maturitnímu plesu, který se bude konat ve čtvrtek, HURÁÁÁÁ!!  Nehorázně moc se těším, až konečně budu cítit to štěstí, že konečně maturuji a budu pryč z této školy, daleko od těchto spolužáků..
Chci už svůj život, který mě bude bavit, kterým budu žít a milovat. Chci do bytu, abych konečně měla trochu soukromí, koupit si třeba králíčka, abych se mohla mazlit- vyhovuje mi dočasně samota, takže ať nejsem úplně sama :D
Raději přejdu k jídlu, než se tu zase rozepíši..

Snídaně: nic
Svačina: 70g jahod
Oběd: 80g jahod
Svačina: kousek hrušky (cca 40g)
Večeře: 100g zeleninového salátu (jestli vůbec to, nechutnal mi) a bohužel 1 rohlík..

To je ten salát.
Tekutiny: 1,5l jablkové Ondrášovky, 1,5l čaje, 1l juice
Pohyb: chůze 2h, ťapkání do schodů 10min.
Celkový příjem: 244 kcal; výdej: 219,4 kcal

Rohlík mi to zkazil, ale zítra budu lepší! :))

Dnešní thinspo? Napadla mě Barbara Palvin
Užijte si zítřejší den, už je středa (pro mě poslední den školy tento týden) a to je pro vás přelomový den ve škole, tak to zvládněte, mějte dobrou náladu a užívejte si! Snad jsme se měly také tak dobře jako já, dnes..:) 

Žádné komentáře: